برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر
سرخط خبرها

خراسانی‌ها در اندیشه فتح آب‌های ترکیه

  • کد خبر: ۱۵۸۷۹۷
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
خراسانی‌ها در اندیشه فتح آب‌های ترکیه
۲ شناگر استان برای کسب سهمیه رقابت‌‎های جهانی به میدان می‌روند

دو شناگر خراسانی به مسابقات شنای بین‌المللی ترکیه دعوت شدند. سینا غلامپور و ابوالفضل سام درحالی به رقابت‌های شنای ترکیه برای کسب ورودی مسابقات جهانی فوکوکا ژاپن۲۰۲۳ می‌روند که کمیته فنی فدراسیون شنای ایران امید‌های زیادی به موفقیت آن‌ها در این دوره از مسابقات دارد. ملی‌پوشان شنای ایران برای کسب ورودی مسابقات جهانی شنای فوکوکا ژاپن۲۰۲۳ و آمادگی بیشتر برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی، راهی کشور ترکیه می‌شوند.

علاوه بر این دو شناگر، مهرشاد افقری، سامیار عبدلی، متین سهران و هومر عباسی سایر شناگرانی ایرانی هستند که همراه با غلامپور و سام در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. شناگران خراسانی در جریان رقابت‌های لیگ‌برتر شنای فصل گذشته توانستند نمایشی خیره‌کننده داشته باشند و همین موضوع، نظر کمیته فنی را برای اعزام آن‌ها به ترکیه جلب کرد.

ابوالفضل سام در تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد یکی از ستاره‌ها بود و توانست با این تیم دهمین قهرمانی پیاپی در رقابت‌های لیگ‌برتر شنا را به‌دست بیاورد. تیم سینا غلامپور، نیروی زمینی، هم به جایگاهی بهتر از ششمی در این مسابقات نرسید، اما یکی‌دو رکورد ملی را ارتقا داد. غلامپور سال قبل در تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد قهرمان لیگ‌برتر شده بود، اما امسال به‌علت خدمت سربازی به تیم نیروی زمینی پیوسته بود و برای این تیم شنا می‌کرد.

یک نکته جالب درباره هر دو شناگر خراسانی این است که آن‌ها چند ماه پیش در جریان رقابت‌های هم‌بستگی کشور‌های اسلامی در شهر قونیه ترکیه توانسته بودند چند رکورد ملی را ارتقا ببخشند و با شرایط شنا در آب‌های ترکیه آشنایی دارند. دو شناگری که با عملکردشان در سال‌های گذشته ستاره‌های آینده شنای ایران به حساب می‌آیند. مسابقات بین‌المللی شنای ترکیه از هفتم تا دهم اردیبهشت‌۱۴۰۲ زیر نظر فدراسیون جهانی شنا و به‌عنوان رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی ترکیه در شهر ادرنی این کشور برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->